SCIENTIFIC HUB

Araştırmanın izini sürün.

SCIENTIFIC LITERATURE · MED

Apomorfin İnfüzyonu'na sekonder nekrotik ülserler.

Necrotic Ulcers Secondary to Apomorphine Infusion.

Makine çevirisi · Editoryal inceleme bekliyor

Tremor Other Hyperkinet Mov (N Y) · 2021-12-27

DOI: 10.5334/tohm.648PMID: 35070491

Open accessresearch-article; Journal ArticleKaynağa git ↗

Araştırma özeti

Aşağıdaki metin kaynak makalenin lisansı doğrulanmış orijinal özetidir. cc by

BackgroundApomorphine is a potent dopamine agonist used in the treatment of advanced and fluctuating Parkinson's Disease. However the need for its subcutaneous infusion can lead to skin reactions.Phenomenology shownWe illustrate necrotic ulcers at infusion sites as a rare event during continuous subcutaneous apomorphine infusion.Educational valueThis case demonstrates the rare adverse event of necrotic ulcers in a patient with long term apomorphine infusion.

Bilimsel değerlendirme

01

Araştırma sorusu

Sorunun kapsamı orijinal çalışma üzerinden değerlendirilir.

02

Yöntem ve örneklem

Çalışma tasarımı ve örneklem için kaynak makaleyi kontrol edin.

03

Temel bulgular

Bu kayıt için editoryal olarak onaylanmış bulgu özeti henüz yayımlanmadı.

04

Sınırlılıklar

Sonuçların genellenebilirliği, yanlılık ve klinik anlamı ayrıca incelenmelidir.

Bibliyografik veriden yöntem, örneklem veya klinik sonuç çıkarımı yapılmaz.