SCIENTIFIC HUB

Araştırmanın izini sürün.

SCIENTIFIC LITERATURE · MED

İleri Parkinson hastalığı olan bir hastada levodopa / karbidopa bağırsak jel terapisinden subkütan foslevodopa / foskarbidopa infüzyonuna geçişin ardından terapötik etkinliğin kaybı.

Loss of therapeutic efficacy following the switch from levodopa/carbidopa intestinal gel therapy to subcutaneous foslevodopa/foscarbidopa infusion in a patient with advanced Parkinson's disease.

Makine çevirisi · Editoryal inceleme bekliyor

Neurol Neurochir Pol · 2025-11-21

DOI: 10.5603/pjnns.108714PMID: 41269138

Erişim kaynaktan kontrol edilmeliJournal ArticleKaynağa git ↗

Araştırma özeti

Kaynak yayın ve Türkçe okuma rehberleri

Bu bölüm özgün yayının bibliyografik kaydıdır. Parkinson konusunu ayrıntılı Türkçe yazılarımızdan inceleyebilir, aşağıdaki kaynak bağlantısıyla araştırmanın yazarlarına ve yayımlandığı platforma ulaşabilirsiniz. Kaynaklı Türkçe makaleleri okuyun →

Orijinal yayını incele ↗

Bilimsel değerlendirme

01

Araştırma sorusu

Sorunun kapsamı orijinal çalışma üzerinden değerlendirilir.

02

Yöntem ve örneklem

Çalışma tasarımı ve örneklem için kaynak makaleyi kontrol edin.

03

Temel bulgular

Bu kayıt için editoryal olarak onaylanmış bulgu özeti henüz yayımlanmadı.

04

Sınırlılıklar

Sonuçların genellenebilirliği, yanlılık ve klinik anlamı ayrıca incelenmelidir.

Bibliyografik veriden yöntem, örneklem veya klinik sonuç çıkarımı yapılmaz.